diumenge, 22 de gener del 2012

Cop de Rock

El passat dimecres 18 de gener vam anar a veure el musical Cop de Rock.
Aquest musical tractava de un grup de 3 nois, el Roc, el Pau i el Ramon, i també una noia la Núria. Un dia venen tres noies de les terres de l'Ebre a fer un comiat de soltera: la Júlia, la Pilar i la lluna. El Roc s'enamora de la la Lluna, però hi un problema que ell està amb la Núria. El Roc lluita per aconseguir-la, però la Lluna el rebutja més d'un cop. Finalment arriba el dia que la Pilar, la Lluna i la Júlia tenen que tornar cap a les terres de l'Ebre. La Núria aconsegueix una oportunitat per actuar a la televisió i fer la gent els coneguin. Quan arriba el dia de anar a la televisió, el Roc vol anar a les terres de l'Ebre a buscar a la Lluna, però quan arriba allà es troba que la Lluna ja s'ha casat amb el Juan.I perden la gran oportunitat d'actuar davant de la televisió.
Despres passen 12 anys i la banda ja no existeix. En Pau estar en una forta depressió perquè ell s'estimava molt al grup, per puguin pagar un centre de recuperació els seus amics volen vendre les cançons que ells van gravar. El Pau un dia les escolta per la tele i s'enfada molt i es suïcida en una roca. Arran daixò el grup es torna a forma.


Aquest musical ma agradat molt ja que les cançons que toquen son de rock català i m'agraden molt. També ma agradat perquè la historia que passa es molt entretinguda i divertida.
Van cantar moltes cançons aquí us les deixo:


SOPA DE CABRA                       LAX'N'BUSTO
L'empordà                                     Miami Beach
El far del sud                                  Per una copa
Mai trobaràs                                  Però mai tu
No tinguis pressa                            Trepitja fort
Pell de lluna                                    Amb tu
El boig de la ciutat                          Més que la meva sang
Seguirem somiant                           Júlia
Camins                                          Llença't
Si et quedes amb mi                       La meva terra és el mar
Podré tornar enrera

GOSSOS                                    ELS PETS
Pilar                                             Bon dia
Corren                                         Vine a la festa
Mira'm bé                                     Núria
Condemnats                                 Pau
Metamorfosi                                 Tantes coses a fer
                                                    S'ha acabat
                                                    Tarragona m'esborrona
                                                    Soroll
 

SAU                                         PEP SALA
Envia'm un àngel                       La Taverna d'Old John
És inútil continuar                     
Jo ho espero tot de tu                BRAMS
Encara que siguin de bar             Brindis
Tu encens el meu foc
Tu ho esperes tot de mi              BARS
Només ho faig per tu                  Foc al cor
Boig per tu
Has perdut                                GLAUCS
Tothom vol el que no té              Els teus ulls glaucs
El tren de mitjanit

WHISKYN'S                                ELÈCTRICA DHARMA
On                                                 La presó del rei de França

DUBLE BUBLE                             JA T'HO DIRÉ
Clava't                                            Si véns
                                                      Tinc es cor calent
MARC PARROT
Súperheroi



La canço que més em va agradar va ser aquesta:


EL TREN DE MITJA NIT - SAU


SAU era una musica de  rock català, i un dels més reeixits del moviment. Els seus components eren Carles Sabater, cantant, Pep Sala, que tocava la guitarra i, en ocasions, els teclats i Carles Oliver, i Joan Capdevila. El grup es va formar el 1987 i va durar fins al 1999, en morir Carles Sabater a causa d'una aturada càrdio-respiratòria, en acabar un concert de rock a Vilafranca del Penedès.


Aquí teniu la seva lletra i el video.







Sovint em sento atrapat
Pel meu propi malson

I tinc ganes de cridar.
Cada dia en algun lloc
Surt el tren de mitjanit.
Hi ha poetes que s'han perdut
Pintant "graffities" en les seves parets.
Molta gent que estroba sola
Cada dia en algun lloc puja al tren de mitjanit.

Sovint em sento enganyat
Quan em veig en el mirall
No en tinc prou amb somniar,
Necessito desfer-me d'aquest pes
Que em lliga el cor.

Hi ha sirenes que estan cantant
La llegenda d'un vell mariner.
Molta gent que es troba sola
Cada dia en algun lloc
puja al tren de mitjanit.

Si ets llunàtic i estàs espantat
Si vius als núvols i estàs deprimit
Si la boira ja t'acompanyat
Cada dia en algun lloc pots pujar
Al tren de mitjanit.

N'he conegut molts com tu i jo
És bo saber que no estem sols,
Això és bo.
No sempre s'està de sort
No sempre trobaràs el mar darrere el port.

Hi ha Julietes buscant Romeus
Hi ha princeses que busquen dolors.
Si tens el cor solitari
Cada dia en algun lloc
puja al tren de mitjanit.

Si ets llunàtic i estàs espantat
Si vius als núvols i estàs deprimit
Si la boira ja t'acompanyat
Cada dia en algun lloc pots pujar
Al tren de mitjanit.(x2)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada